KADINLARI ETKİLEME YOLLARI İLK İNTİBA


Bu makalem de kadınları etkileme ve ilk intibadan bahsedeceğim. Bu konuda gerçekten çok fazla soru alıyorum. Bir kaç dakika içinde bu konuda bir çok yeni bakış açısı kazanmanı sağlayacağım.

Bu konu hakkında bir çok şey yazıldığını görüyoruz. Kimi yazar ilk intibanın 10 dakikadan, kimi 5, kimi ise ilk 1 dakikadan oluştuğunu söylüyor.

Ancak bir kadınla ilk defa konuşmaya gittiğimizde durum çok daha farklı.

Kadınlar içgüdüsel olarak beden ve sözcükleri okumada biz erkeklerden en az 10 kat daha iyilerdir. Doğuracak taraf olmaları içgüdüsel olarak daha tetikte olmalarını sağlamıştır.

Bu yüzden bence sosyal iletişim de ilk intiba 4 saniyeden daha az bir süreyi kapsıyor.


Onunla tanışmaya giderkenki vücut dilimiz, kendimizi nasıl taşıdığımız ve konuşmaya başladığımız andaki beden dili ve ses tonumuz ilk intibamızı şekillendiren unsurlar. Bunların doğru kullanımı hoşlanılan bir kadını etkileme de en önemli adımlardır.

İyi haberse bu sürenin bu kadar kısa olması, aynı miktarda kolay ve PLANLANABİLİR olmasını da sağlıyor aslında.

Bir insanla tanışmak kolaydır.

Sakin ve ılımlı bir vücut dili ve ses tonu ile "Merhaba" demek bile yeterlidir çoğu zaman. Ancak önemli olan tanışmak değil bence. Her yönüyle müthiş bir ilişkiye başlamak ve bu ilişkiyi DEVAM ETTİREBİLMEKTİR. İşte ben yıllardır bunu anlatıyorum danışan ve öğrencilerime.

Şimdi aklıma gelen önemli bir konuda, bu konuda yazılanlar nedense sadece erkeğe yönelik olduğunu fark ettim.

Evet, çoğumuz kötü sosyal şartlanmalar sonucu sosyal iletişim hakkında daha çok yıkıcı düşünceler ve bilgilere sahibiz.

Ancak ilişkilerimizdeki sorunların - normal şartlar altında yöneten taraf biz olduğumuz için - daha çok bizden kaynaklanmasına rağmen, bir ilişkinin iki taraflı olduğunu gözden kaçırmamak gerek diye düşünüyorum.

Yani bir kızın çok güzel olması onun düşünceli, sevecen, destekleyici veya vicdanlı olduğu anlamına gelmiyor. Sosyal iletişimi bu açıdan değerlendirmek herkes için daha faydalı.


GÜNÜN SORUSU:

Merhaba.
Ben hoşlandığım kıza çok hatalı adımlar attım.Son konuşmada;
Şuan sevgili olmayı düşünmediğini falan söyledi.Ben ona açılmak zorunda kaldım.Yoksa sende hoşlanıyorum falan demezdim.(Kız 2 ay sonra falan gidecek başka şehirde)

Ama arkadaş kalabileceğimizi söyledi.Ben de yok yapamam öyle dedim.Konuşmanın bir bölümünde eziliyor gibi oldum kapadım konuyu.Hocam bundan sonra bile yapacak birşeyler vardır illaki.O istemiyor ama aşk sözleri falan paylaşıyor face'te.

Ben kısa zamanda onunla tekrar nasıl sağlam bir bağ kurabilirim.Ricciox yardımlarınızı bekliyorum.

keremgs


YORUMUM:

Bu konu Sosyal İletişim ekitabının sıkça sorulan sorular bölümünde de var.

Kadın erkek ilişkilerinde bazı konular anında çözümlenebilir. Ama bazı konular da en kalıcı ve en işe yarar şeyler sabır istiyor biraz.

Arkadaşlık bölgesinden çıkmak ya da eski kız arkadaşınla tekrar çekicilik sağlamak için:

1. Yaklaşık 2 ay (kendine göre ayarlayabilirsin bu süreyi ama 1 aydan uzun bir müddet) onunla hiç görüşme
2. Nasıl çok daha çekici olabileceğini öğren ve başka kızlarla ilgilenmeye başla, (amacın çekici bir hayat yaratmak olursa, kıskandırmak ikincil amacın olursa çok daha yararını görürsün.)
3. Bu süreçten sonra onunla tekrar "tanış". Ve bu sefer işe yaradığını bildiğin şeyleri yap olabildiğince.

Aslında yaşadığımız her ilişki en iyi öğretmendir. Bu ilişki başarılı da olsa başarısız da, doğru dersleri almayı bildikten sonra kazanan hep sen olursun.

Sitem de olan her şey aynı zaman da ilişkilerimizden almamız gereken doğru derslerin neler olduğunu da anlamamız için bir kaynak.

Her hangi bir konuda başarılı olmanın tek formülü vardır. Sadece rahatla, gerekenleri öğren, plan yap, pratik yap ve UYGULA. Bu kadar basit.

Ha bir de (en azından kadın erkek ilişkilerine mahsus olmak üzere) anın tadını çıkarmayı unutma.

Umarım her şey istediğin gibi olur.

Similar Videos

0 comments: